Klachten
Oeps, is er iets niet helemaal goed gegaan? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar geen zorgen we lossen het graag voor je op! Bij de Breinkeuken houden we van blije klanten, dus we gaan met liefde aan de slag om het recht te zetten.
Wat kun je doen?
- Laat het ons weten! Stuur een berichtje via melanie@debreinkeuken.nl of gebruik het contactformulier op de site.
- Geef een duidelijke omschrijving van je klacht (en voeg eventueel een foto toe). Dat helpt ons om je sneller te helpen.
- Wacht even op ons antwoord. We reageren binnen 2 werkdagen maar meestal nog veel sneller, want we houden van korte lijntjes!
Ons doel:
We willen dat je tevreden bent, punt. Geen stress, geen gedoe alleen een oplossing waar je blij van wordt. Want blije klanten zijn voor ons net zo belangrijk als blije darmen en een blij brein!
Heb je twijfels of vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je met alle plezier.